Grafomotoryka w zabawach ukryta
Zajęcia 24
Podczas tych zajęć doskonaliliśmy imitację, pamięć ruchową, percepcję wzrokową, koordynację wzrokowo-ruchową oraz integrację bilateralną. Ponownie początkowo pracowaliśmy wspólnie na dywanie a następnie każdy miał przejść wszystkie stacje z zadaniami. Metoda stacyjkowa pozwala wszystkim dzieciom pracować we własnym tempie, indywidualnie do swoich możliwości. To właśnie dlatego jesteśmy wielkimi zwolennikami tego rozwiązania.
Zajęcia 25
Tematem przewodnim tych zajęć był sznurek. Wykonywaliśmy z jego pomocą różne ćwiczenia a nawet wykorzystaliśmy go do pracy plastycznej. Niby zwykły sznurek a dał nam wiele radości i okazji do nieoczywistego usprawnienia grafomotoryki.
Zajęcia 26
Tematyką dwudziestych szóstych zajęć była wiosna. W przygotowanych strojach z okazji balu wiosny wykonywaliśmy różne zabawy ruchowe, rytmiczanki oraz zabawy paluszkowe, które nawiązywały do tej pory roku. Następnie przy dwóch stacjach zadaniowych doskonaliliśmy chwyt pisarski oraz koordynację wzrokowo-ruchową
Zajęcia 27
Podczas tych zajęć wzmacnialiśmy siłę mięśniową palców, szybkość, płynność ruchów, równowagę, doskonaliliśmy koordynację wzrokowo-ruchową a także utrwalaliśmy znajomość figur geometrycznych.