Grafomotoryka w zabawach ukryta
Zajęcia 21
Kolejne zajęcia w ramach innowacji pedagogicznej „Grafomotoryka w zabawach ukryta kręciły się wokół chusty animacyjnej, chociaż czasami to my kręciliśmy się wokół niej. Mieliśmy możliwość rozwijać na nich współpracę, planowanie motoryczne, szybkość, koordynację, celność a nawet równowagę.
Zajęcia 22
Te zajęcia przebiegały pod hasłem Lego. Wykonywaliśmy na nich różne zadania, które miały na celu doskonalenie naszych umiejętności grafomotorycznych. Usprawnialiśmy ruchomość nadgarstka oraz palców, integrację bilateralną oraz percepcję wzrokową. A w dodatku to wszystko było dla nas świetną zabawą, bo kto nie lubi Lego.
Zajęcia 23
Tym razem w czasie zajęć korzystaliśmy z gumek do włosów, zapałek oraz kart doskonalących percepcję wzrokową. Okazało się, że za pomocą zwykłych gumek można trenować palce, praksję oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Niektóre ćwiczenia były dla nas prawdziwym wyzwaniem ale jak dobrze wiemy – TRENING CZYNI MISTRZA